Polohovatelná sedlovka KH

Jak už jsem několikrát psal, od začátku jsem měl problém s posazem, který mi působil bolesti. Origoš QU-AX sedlo bylo tvrdé a zbytečně vykrojené. Tomu jsem unikl koupí ploššího a měkčího KH sedla. Další měkkost jsem přidal „polstrovaným“ cyklo prádlem, ale neustálému nalehnutí na přední a užší část sedla mohla zabránit až nastavitelná sedlovka. Za 750Kč jsem si jí tedy TADY konečně zakoupil.

KH adjustable seatpost

Pomocí těch dvou šroubů si dle libosti jednoduše nastavíte sklon sedla a to je celé:)

Srovnání s dodávanou ke QU-AX Cross

Jak je vidět na následující fotce, konečně jsem si mohl zvrátit sedlo pořádně dozadu a sedím už pohodlně na zadní rozšíření části. Ne, že by to najednou bylo o sto procent lepší posezení, ale znát to je, a až bude venku kosa, tak už budu při jízdě asi spokojen. V teplých dnech to holt nikdy nebude ono, protože buď na sobě můžu mít jen lehké kraťasy, které sice budou větrat, ale zase se mi budou pod zadkem shrnovat a dřít, nebo mít cyklo trencle s vložkou, která drží pěkně tvar, ale zase se v ní člověk škvaří. A chlazené sedlo se v nejbližší době prodávat nebude, takže... Já bych všechny ty hice zakázal, každého jenom otravují:-/

Sklon sedla dříve a nyní

Teprve nyní jsem si všiml, že už je na světě nová verze této sedlovky, která se zbavuje toho prostředního členu a skládá se již jen ze dvou částí. Že mám tu starou, mi ale nijak zvlášť nevadí. Její konstrukce je ozkoušená a tu novou s tímto menším průměrem stejně ještě nikde nenabízejí, takže bych na ní musel čekat.

KH forged adjustable seatpost

2 komentáře:

Tommy řekl(a)...

Můžu ti doporučit QU-AX Air saddle

http://cesta-je-cil.blogspot.cz/2013/01/nekde-se-stala-chyba.html

V kombinaci s KH nast. sedlovkou je to fakt paráda. Stehna tolik nedřou, páč je užší a dírka minimalizuje tlak na rozkrok. Má stejný systém upínání jako klasická sedla na horských kolech. Pokud jsi k sedlovce dostal i vyměnitelný adaptér (jako že určitě ano), bude ti to tam pasovat.
Není to světoborný zázrak, ale je to zase o kousíček lepší než předchozí varianty.

http://cesta-je-cil.blogspot.cz/2013/01/je-to-doma.html

flycross řekl(a)...

Prislo mi jen to, co vidis na fotkach, takze moji sedlovku k sedlu s kontrukci ala horske kolo nepridelam. Ty jsi dostal jeste druhou tu horni cast, takze muzes pouzivat oba druhy sedel? S KH freeride sedlem jsem celkem spokojen, takze si ho hodlam objednat i k 29. To bych si musel Air vyzkouset, jestli neni nahodou lepsi, coz se mi asi nepodari:)